poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 566 .



NICIODATA
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [pazy ]

2010-10-26  |     | 



Deschizi incet usa dar scartaitul ei te scoate din sarite asa ca o injuri trantind-o in urma ta.
Dupa o zi de cautari fara nici un rezultat,obosita,arunci pe fotoliu ghiozdanul din piele neagra,pui aparatul foto undeva pe masuta,iar tu,fara sa te descalti te arunci in pat in speranta ca vei reusi sa adormi.
Intr-adevar,ochii ti se inchid,dar in minte iti vin tot felul de imagini,de ganduri.Totul se invarte,cazi intr-o ameteala cumplita.Nu ai pace,nu te lasi pana nu rezolvi acest caz:il ai de cateva saptamani,insa te-a atras prea mult pentru a-l lasa balta.
Inca o zi in care nu te poti odihni.Scuza-ma,dar trebuie sa iei o pauza.In ultimul timp mananci numai porcarii,in rest doar tigari si bere.
Asa faci si acum-te ridici indreptandu-te direct catre frigider de unde scoti o doza de bere,apoi incet catre birou,unde aprinzandu-ti o tigara,deschizi usor laptopul.
Descarci tot ce ai pozat azi-ciudat.Cand maresti una din poze,observi picaturi de sange pe frunze ceea ce nu se vedea cand erai acolo.Cineva a incercat sa le stearga dar nu terminase.Buna treaba-ai o pista.
Orele trec,se face incet dimineata,cand pentru a nustiu cata oara,te uiti peste poze,insa nimic nou.
Lasi balta acum,dand prioritate dusului.
Iti scoti toate lanturile si bratarile,dai jos jacketa din piele si ghetele;de restul te dezbraci in timp ce te indrepti catre cabina de dus.Te cuprinde o relaxare si un calm de nedescris caci apa calda curgea in siruri peste tine,dar nu-ti pasa.Era unul dintre lucrurile cele mai iubite de tine:cand erai invaluita de apa,te simteai libera,pura,parca plutind in afara corpului.
Dupa aproximativ trei sferturi de ora,iesi din dus:prosopul catifelat iti atinge fina piele.Mai dureaza vreo 15 minute pana te schimbi, apoi alte 25 pana faci curat.Intr-un final esti gata de munca.
Pregatita,iti iei cheile si cu un baton de ciocolata in gura,deschizi usa.''-Huh,ce e asta?''
Pe jos nu era nimic altceva decat o cutie impachetata frumos.Curioasa o desfaci:surpriza-o clepsidra,alaturi un bilet:''Mare atentie,papusa!Timpul se scurge!''
Wow,asta da...o iei si dupa ce inchizi usa garsonierei,bagi cheile in buzunar si te indrepti direct catre birou.Tot drumul ti-a fost gandul numai la clepsidra si la bilet.''Ce o insemna?De la cine?De ce?''
Lucy era investigator criminolog;era perfecta pentru meseria asta,era cea mai buna,in ciuda aspectului sau mai intunecat.
Odata ajunsa in biroul sau,se instaleaza in scaunul sau,aprinde calculatorul insa,inca o surpriza:un plic-6 poze.Toate descriau crimele:5 fete complet desfigurate,insa a sasea poza era goala,in josul ei era scris:''5-doar pentru tine,papusa!''
La vederea acestora,Lucy ramane o clipa surprinsa.Habar nu avea ce se petrecea,stia doar un singur lucru:trebuia sa rezolve acest mister,sa o scoata la capat.
Inca o data,cu atentie se uita peste ele:intr-un colt,foarte mic,erau scrise cate doua initiale,numere de la 1 la 6 si cate un nume de oras.Numai la poza cu numarul 6 era numai initiala ''L'' si atat.
Numarul 1-K.R.-Iowa:o fata bruneta,foarte slaba,vanata in jurl gatului.
Statu ce statu si se uita la ea,studiind-o cu atentie,apoi,accesand pagina de start-GOOGLE,incepu sa caute despre disparitii sau crime in Iowa.Adevarul e ca erau cateva crime savarsite acolo.Detalii erau destule,asa ca ,acum,prioritar era rezolvarea acestui caz,lasandu-l pe celalalt deoparte.Nu avea nimic de facut decat sa citeasca.Printre ultimele era un caz:o fata de numai 14 ani,bruneta,relativ slaba,pe nume Kathy Rosemont.''Asta e!''
Era ea,fata din poza.Se pare ca fusese rapita,inflamanzita,pentru ca,in final,sa fie strangulata si lasata la marginea unui magazin vechi.Un trecator o gasise.Ciudat este ca fusese lasat un biletel langa ea cu litera''J''.
Numarul 2-M.S-Seattle:satena dar injunghiata.
Listele aratau intr-adevar,Mary Sprous,16 ani,fusese gasita in spatele unui club,injunghiata.Si aceasta era cu litera''O''
Numarul 3-M.P.-San Diego:satena,vanata toata,autopsia arata ca avea gatul rupt,avea numai 17 ani.Marianne Popin,fusese gasita intr-un parc.
Numarul 4-A.F.-Houston:batuta in ultimul hal,fiind aruncata apoi in tomberon.Avril Floyd,18 ani,fusese gasita la o ghena de gunoi,avea litera ''N''.Mama sa,cand o vazuse,facuse pe loc infarct,astfel incat asupra familiei se abatuse doua tragedii.
Numarul 5-B.H.-Dallas.Aceasta era cea mai ingrozitoare crima.Trupul firav,fusese sfartecat in bucati,pus in cutii si lasat la usa casei sale.Britney Holey,de numai 19 ani,orfana de mama,ramasa in grija tatalui,un betiv notoriu,caruia nu-i pasa nici macar de el.
Totusi,la vederea acelor bucati din fata lui,o frica si o vinovatie uriasa il apasa,ceea ce-l facu sa mearga direct la politie.Le arata totul cand acestia venisera inapoi cu el acasa,inclusiv litera''K'' de pe o foaie gasita printre cutii.
Lucy,cu o atentie desavarsita,citise totul cu lux de amanunte si isi notase lucrurile mai importante.
Ciudate erau literele:toate formase un nume,JOHN K.Dar cine era?sau ce era?
Totul era ciudat:clepsidra,biletul,pozele,literele.Clar erau pentru ea.Dar cine si de ce?
Criminalul nu fusese gasit insa evident,avea legatura cu ea.
Isi luase toate aceste informatii acasa,sa le poata studia mai bine,caci programul se incheiase.Observa cum au trecut orele numai cand cel de serviciu anunta ca urmeaza sa inchida cladirea.
Acasa,la usa,gasise un alt bilet:
''Iubita mea,Lucy,



Sper ca ai primit cadourile mele.Imi este dor de tine,sti doar cat de mult te-am iubit,nici acum nu ma pot gandi la altceva decat la tine si clipele petrecute alaturi de tine.
A trecut foarte mult timp de cand m-ai parasit.Te rog,intoarce-te la mine.Nu mai vreau sa stau departe de tine,sunt singur,imi lipsesti.Toate numai pentru tine.



Cu drag,scumpul tau,JOHN KORNEY''



Incremenise,frica se instalase in ea.Intrase in casa.Era el,era el faptasul...de ce?de ce?
John Korney era fostul iubit al Lucyei.La inceput,totul fusese frumos,dar vazand cat de ocupata este cu serviciul nu-i mai ramasese nimic altceva decat sa se everveze si sa devina violent.Devenise din tipul dulce si romantic,un om de nerecunoscut.
Certurile si bataile erau la ordinea zilei.Asta pana cand,Lucy,nemaiputand sa indure atat a hotarat sa plece.Tremurand,dar totusi puternica,isi face un ceai si se baga in pat gandind un plan pentru a-l prinde pe nemernic.Gata,hotaraste sa plece.Indata ce iesi pe usa,da nas in nas cu el:John.Era schimbat,avea o fata mai serioasa,sobru imbracat,nu se mai vazusera de mai bine de 1 an.
''-Ce ma fac,ce ma fac?'' gandi Lucy in timp ce era tarata inapoi in casa.Insa John nu apucase sa-i faca prea mult rau caci Lucy gasi puterea de a-l lovi atat de tare incat acesta cazu cu capul de mobila,ramanand inconstient.Bucuria ei ,caci avuse timp sa cheme politia pentru a-l ridica si duce la spital sub arest.
Toate dovezile erau clare,totul se lega,iar pedeapsa era maxima.
''-Brrrr,brrr!''-suna telefonul
''-OOHH ,taci naibii!cine o mai fi la ora asta?'' se intreba Lucy trezindu-se.
''-Alo?''
''-Hey,Lucy?Buna dimineata!ce faci?Sper ca nu te-am trezit.Ce spui mergem azi la mall?''
Ooo,era Sarah,prietena ei.Era sambata,deci nu se mergea la scoala.



.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!