poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 670 .



Pentru tine am pastrat o poveste
personale [ Gânduri ]
One night only

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [CopiluCuOchiAlbastrii ]

2007-10-15  |     | 



*Un așternut părasit pe plajă…apa e caldă, îmbrătisările și sărutarile tale sunt fierbinti. Ne mangâie luna cu razele ei pline și dulci, iar marea ne fredonează cântece de dragoste pe care numai inimile noastre le inteleg…
Alergăm, cădem, ne imbrătisăm, ne sarutăm,mâini, piele, buze, trupuri fierbinți, dorință, pasiune, minciună, nisip, dragoste, aventură, noapte, beție, sticle de vodka, promisiuni uitate, ignoranță, toate se amestecă în noi și ne facem cocktailuri de vorbe, sentimente și dorințe pe care îl sorbim în mii de sărutări îngropate pe veci alături de miliarde de scoici făcute bucăți.
Așa a fost și dragostea noastra de câteva ore, ca o scoică născută la apusul soarelui și zdrobită în noapte de furtună… A rămas o scoica spartă printre miliarde de alte scoici și e specială doar pentru că e a noastră, pentru că noaptea a facut-o pentru noi și tot ea a distrus-o…
Ne-am iubit mintindu-ne, îmbrățisați pe nisip printre resturile minuscule ale altor scoici, alte iubiri sfăramate care pentru noi nu în seamna nimic dar pentru altii sunt amintiri, clipe de neuitat. Niciodata nu cred că am vrut să mă iubesti mai mult ca în acea seara sau să mă minți mai frumos. Era ceva în noaptea aceea, sau poate în sticla de vodka, ceva care ne-a facut să ne pierdem mințile și să ne abandonăm buzele de comun acord, fără regrete, fără resentimente, și stiu că dacă nu mă iubești și iubesti pe alta, o sa-ți treacă și o s-o uiti dar de mine îți vei aminti mereu pentru că am fost singura care ți-a dăruit o noapte de dragoste cum nu ai visat și îți spun asta pentru că ești exact ca mine și asta simt eu.
Sunt amintiri ce ne leagă, îmbrățișări pe nisip, o vară de vis, prinse ca-ntr-o scrisoare pe care nu o vei citi niciodata, scrisă de inima mea, un testament sentimental prin care mă asigur că vei ști mereu că nu te voi uita, că voi pastra în amintire mereu acele nopti de vară in care doar buzele mai știu ce și-au soptit… și dacă ele mint atunci eu sunt minciună și tu ești la fel si nu m-aș mai trezi dintr-o asemenea poveste dar mi-e greu să cred că vorbești serios pentru că am mai fost mintită de atatea ori si tu nu îmi trezești nici cea mai mică indoială, cu toate astea ești un mincinos frumos, poate cel mai frumos pe care l-am lăsat să mă amăgească cu vorbe dulci aruncate fără cuget, si dacă măcar o singura dată te-ai gandit că ai putea să mă iubesti, te rog, încearcă si uita-mă, pentru că acum cand mă uit in ochii tăi văd cum încerci să arunci in brațele uitării acele clipe și uite că eu îți spun, ai tot dreptul s-o faci pentru că dacă vei vrea candva să îți povestesc ceva frumos, îți voi aminti eu de acea noapte.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!