= * | Vasile Mihalache [12.Jan.09 09:20] |
copiii satului, nu "copii satului". | |
= părere | Liviu Nanu [12.Jan.09 09:35] |
Tot poemul e vizual, ca un film, nu cred că mai trebuia să aduci explicații aici: „o precizie ucigătoare a sentimentului că am mai trăit asta cumva că m-am văzut într-un film” Dar pe ansamblu mi-a plăcut, am avut parte de o lectură matinală de bună calitate | |
= mă duc să pun de cafea, bună dimineața | alice drogoreanu [12.Jan.09 10:23] |
Vasile mulțam că mi-ai spus de copi știu că eram chioară de somn când alergam typosuri pe aci Liviu știu că e și e bine că se vede așa dar aia nu e explicație e doar senzația personagiului meu de film în film | |
= totul e la vânzare totul cade din cer | dan herciu [12.Jan.09 11:44] |
..un scurt metraj într-un poem imaginile au o "o precizie ucigătoare", "peste piața mică trece o pasăre" în "ziua cârtiței" după citire îți vine să spui : "trebuie să fie o cale să rămânem aici":) felicitări cu bine dan h. | |
= fain | Gabriela Juganaru [12.Jan.09 14:11] |
imi place coloana sonora.fain | |
= C.E.T | alice drogoreanu [12.Jan.09 15:27] |
mulțumesc dane mă gândeam eu așa ce sugestiv e metraju' ăla, de parcă s-ar referi la materiale textile moi și numa bune de ghemotocit pachețeluit pentru altădată gabriela bine | |
= primele | Mihai Robea [12.Jan.09 16:44] |
doua strofe mai sunt cum mai sunt, restul este lalaiala. "o sa ne...si o sa ne...", nu reuseste sa focalizeze atentia. | |
= singurele | alice drogoreanu [12.Jan.09 16:49] |
primu cuvânt mai e cum mai e restul lălăială cam subțire ca să pun bază pe ce spui, bănui că voiai cumva să intru la idei să iau măsuri | |
= share | Me High [12.Jan.09 21:43] |
e frumos, numai ca nu are ritm intens pe toata lungimea si te pierde la un moment dat. sfarsitul e prea evaziv. vezi ca ai typo-uri: corect e "ghiorțăie", "dușmănoși" și - cred... - "hoașcele". | |
= . | Laurențiu Ion [12.Jan.09 21:59] |
you high, acelea sunt licențe poetice. | |
= share | alice drogoreanu [12.Jan.09 22:06] |
dacă la dl.robea un pic mai sus n-am văzut decât dezaprobare nimic constructiv, me high-ule hai să-ți sheruiesc 1.reflectez la ritm deși am auzit că nu lungimea face paralele 2.sfârșitul e oricum, confuz sau neterminat sau cu cercu pe carosabil pentru că după haida să haidam nu e concluzie e doar fluierat a pagubă 3.ai tu impresia că nu mi-am luat/ asumat libertatea de a scrie hoaște și dujmănoși cu j? da ține cont că apreciez sincer să ai trecut atent care nu-i de ici de colo | |
= you man | alice drogoreanu [12.Jan.09 22:09] |
supranumit laurențiu ion sau ion laurențiu (doamne ce-mi place asta de mor, trăiască poetriqu), captain avanger te fac | |
= ma | Laurențiu Ion [12.Jan.09 22:17] |
maligno | |
= . | Mihai Robea [13.Jan.09 06:26] |
cam subtire cu intelesurile, zic si eu, de vulpile rosii, mancarea de fast-food si iepurii mici...ai dujmanosi(cu J) | |
= . | George Pașa [13.Jan.09 12:05] |
M-am oprit la versul acesta: "o să ne dăm târcoale mila". | |
= :) | Me High [13.Jan.09 14:36] |
mda... ma gandisem si eu ca e posibil sa fie "licente poetice" whatever... insa: sincer, ti se pare ca aduc un plus poemului? (in cazul de fatza, I mean...) | |
= I mean, mi hai | alice drogoreanu [13.Jan.09 17:40] |
sincer nu mi se pare că aduc nimic poemului nici plus nici minus pur și simplu sunt noise-uri zgomot de fond - coloana sonoră a străzii baba pe lângă care treci și bombăne în gușă tipu' răstindu-se la nevastă-sa în mobil golanii șucari bâgându-și dregându-și și expresiile lor alea care sunt te lovesc în ureche și e așa de mișto că rămâi cu ele, că nu poți interveni și să spui: mă scuzați se spune traversa nu tranversa sau: scuzați vă rog în ce sens ați folosit noțiunea de dudă? oare dacă nu erau licențe și le scriam standard aveau vreo pondere, crezi? | |
= noise | Me High [13.Jan.09 22:19] |
da, inteleg ce spui & recunosc ca e faina teoria ta cu noise-urile. in cazul asta, ar trebui ca asceste zgomote sa capete mai multa corporalitate, pt. ca, asa cum sunt acuma, nu fac decat sa "ne induca"... cat sa para ca ai gresit etc. | |
= spread | alice drogoreanu [14.Jan.09 11:53] |
în cazu' ăsta mă interesează cum vezi tu corporalitatea aia în economia textului | |
= aberez? | Me High [14.Jan.09 21:46] |
nu vreau sa ma apuc sa rescriu / mi se pare usor arogant din partea mea :) dar strict tehnic: corporalitatea asta de un trivial soft... poate ar putea fi dezvoltata prin folosirea unor sintagme "gresite", chiar dezacorduri, nu neaparat prin cuvinte razlete. Adica, sa fie un poem in care sa fie obvious ca e asumat shpilul asta. repet, cum e acum prezenta acestor elemente parazitare e suficient de minora cat sa para ca au fost typo-uri. (aberez?) :)) | |
= răspuns: nu | alice drogoreanu [14.Jan.09 21:55] |
adică la asta mă gândeam și eu la un poem în care să conteze ca pondere șpilu' ăsta cap coadă | |
+ A 7-a artă | Călin Sămărghițan [19.Jan.09 22:05] |
Încep cu o glumă, cred că am găsit cheia poeziei lui Alice: somnul meu de la 5 la 8. Seara. Nu te trezești foarte limpede la cap, dar îți oferă starea necesară interpretării. Cum se numește cel care lipește secvențele de film? Așa ceva este Alice. Ea trebuie să vadă cum se potrivesc casele cu podul și cu strada. Și cu cine seamănă. Din ce unghi să filmeze mila "fără fasoane". Ea trebuie să știe cum sună "lișc-flișcul" fustei în iarnă. Să le asambleze. Dar apoi, cum să filmeze sufletul? Asta ca să fie un film serios. Atunci devine atentă la gesturi, dar e repede agresată de toată zoologia colorată străzii: strofa aia plină de cuvinte fără virgulă și la propriu și la figurat. Stai, totuși!, cum prinde ea sufletul? Încearcă să evadeze în pasăre, în clopot, în iarnă. Nu, nu l-a prins. Camera se concentrează asupra buzelor apropiate de ureche: "să-ți spun ceva", "trebuie să fie o cale". Trebuie să fim atenți pe unde călcăm. "o să ne dăm târcoale mila" este laitmotivul, poate chiar titlul filmului. Mie mi-a plăcut. Îl așteptăm la Sibiu. | |
= fara bou ! | Nache Mamier Angela [20.Jan.09 12:00] |
un excelent poem,îndraznet ,pertinent,uman,consistent ,un adevarat "éponge" al realitatii ,care ne poarta în torentul existential al cotidianului plin de semnificatii care nu sunt evidente pentru "muritorul de rând"si care lasa sa se întrevada O POETA !!! p.s. -care nu are nevoie de "bou"...dar stiu bine ca e o moda...DAR VA TRECE | |
= o să ne dăm târcoale | alice drogoreanu [20.Jan.09 21:52] |
Călin cred că acea cheie e valabilă și pentru mine:))) dar ca unic tratament pentru inflamări pomi am pus, bătrâni la cur am spălat, un copil făcui mai am de făcut o casă și un film dar astea se construiesc , în lipsă de mijloace sau cărămizi și în alte circumstanțe sau planuri Mme Mamier moda n-are nicio legătură cu mine și eu cu ea, de asemenea dintotdeauna și în vecii vecilor amin dar "muritorul de rând"? despre el ce-mi puteți spune? mă intrigă | |
= curent/moda | Nache Mamier Angela [20.Jan.09 22:39] |
un text este mai mult ori mai putin inteligibil în functie de nivelul de cultura a unui individ,îndeobste "muritorul de rând" nu e amator de poezie,desi atre alte preocupari si chemari culturale,care au valoarea lor intrinseca. fara nici o urma de dispret,ca vreti ori nu ,poezia dvs se înscrie într-un curent literar(curent ori moda...),faptul ca exploatati sunetele nu e un procedeu nou,dar mai aproape de noi ,PERFORMERII ,revendica poezia sunetelor uneori simpla lectura a alfabetului de diferite maniere ,fluieratul,imitatia sunetelor naturii,zgomotul unui motor etc...tot ce ne înconjoara ,sunetele vietii,passi trecatorilor etc...fac parte din Poezia universului ,fara artificiile creatiei (figurile de stil etc...) eu exprim un punct de vedere ,c'est à prendre ou à laisser! | |
= am să fac o fântână , uitasem | alice drogoreanu [21.Jan.09 01:52] |
mme Mamier mai întâi aș vrea să demarăm o convenție , ce-ar fi ca în conversațiile noastre să nu mai inițiați prezumpțiile percepțiilor celuilalt, foarte aproape de delict incriminator appx și întind această propunere tocmai pentru a evita ca un anume termen folosit în aceste pase inerente, să nu-mi deturneze intențiile și să nu mă inflamez inutil orice discuție mă incită dacă nu prin subiect, atunci pentru personalitatea celui care mă stârnește așadar dacă punctul dvs de vedere mă determină să declin favorabil în linii mari teoriei dvs, clasificarea acelui muritor mă face deja să vizualizez elite high frământându-se inaccesibil și pleava mișunând nepăsătoare dar relaxată , e deocamdată o imagine și mi se pare hazlie acum, mâine poate tragică sau amară practic, mai degrabă un muritor înghite hai să zicem poezie sau fotografie pe când un egal sau un zeu s-ar putea să strâmbe din nas, vânând atari imperfecțiuni ori lipsă de substanță sau ideal aș putea spune că există limite sau nu există niciuna că poți face orice sau nimic că poți inventa apa caldă sau să o folosești tipic pe cea de la robinet aș spune că prefer să-mi inventez apa caldă numa așa din ambâț sau drept filozofie de alice , cât despre modă aș spune , ba nu , aș cita madame Bovary c’est moi apreciez că sunteți un partener interesant de discuții PS.Călin , am uitat fântâna cu tot ce înseamnă ea | |
= cum așa? | Adrian Firica [21.Jan.09 03:29] |
era ceva fraged sunt avar și avid și-mi ghiorțăne burta și lăcomia asta a mea se întinde pe ani ... centimetri limitele și excentricitățile tale! ultimele trei strofe nici nu vreau sa le audȘ "să-ți spun ceva despre noi o să ne dăm târcoale mila o să ne învârtim în juru' cozii o să tragem de timp o să ne și o să ne și o să ne trebuie să fie o cale să rămânem aici înainte să se ducă lumina pe care apasă ghetele tale maro cu talpă groasă" ti-am trimis Alice cu Tom Waits așa că ... | |
= It's dreamy weather we're on | alice drogoreanu [21.Jan.09 10:41] |
recepționat amândoi au ajuns cu bine , erau puțin înghețați dar altfel cum? | |
= emma | Nache Mamier Angela [21.Jan.09 11:08] |
bonjour alice, ne putem tutui poetul este diferit ori nu de semenii sai? that is the question? 1)platon îi acorda un sens divin,de demiurg,un fel de oracol ...deci "muritorul de rând" nu are acelasi rol în cetate... 2)eu nu sunt elitista,ar trebui sa elimin biografia mea de pe site un volum întreg al meu din 2007 se inspira din exodul tragic al tiganilor pe drumurile europei (si a altor români)... nu stiu daca am înteles bine? 3)va identificati cu Mme Bovary? Nu stiu de ce dar nu va vad deloc în rolul acestei EMMA(de la verbul AIMER) care iubea un bou(iata-l din nou!) de la Bovary(numele de BOEUF a sotului) Va gasesc mult mai curajoasa ,mai realista,moderna,feminista... ne putem tutui... | |
= singurul adevăr din lume e o propoziție bine făcută | alice drogoreanu [21.Jan.09 11:25] |
avem cu toții 2 picioare , idem mâini , ochi și suflet , cel puțin din plecare eu spun că diferența rezidă în ceea ce se face cu ele din acea opțiune de a face ceva cu ele la 3) pas du tout vorbeam de modă, de inventat propria apă caldă și asumat în acel sens e plasat citatul precum acea afirmație ilustrează incercarea lui flaubert de a-și subordona propria personalitate procesului artistic am mai îndoieli că mme B iubea altceva decât pe sine cu fantazme, aere și egou cu tot | |
= tot emma | Nache Mamier Angela [21.Jan.09 15:26] |
emma bovary era instruita,sensibila,romantica si visa la o fericire identica cartilor pe care le citise fiind saraca ,va accepta o casatorie nesatisfacatoare,cu un tip cumsecade dar care nu era deloc ceea ce astepta ea de la viata gide spunea ca e mult mai imoral sa fi nefericit cel care lupta sa fie fericit(cu orice pret) isi apara principiile ,chiar daca uneori plateste un pret scump si chiar daca e discutabil ca comportament viata este complexa si acest personaj foarte controversat (multi sunt pro ,la fel de multi contra!) flaubert avea deja aceleasi crize de epilepsie ,ori absente ca emma ,deci de aceea a putut sa o "descrie" atât de bine,sa se identifice cu aspiratiile ei spirituale si slabicIunile pe plan fizic... | |